Tecnulugia

CERTIFICAZIONI

Tutti i mudelli mostrati in stu catalogu cumplenu cù u standard internaziunale ECE 22.05 o ECE 22.06, DOT FMVSS NO.218, Certificatu Obligatoriu Chine, etc.

A prima caratteristica impurtante di Aegis hè a so credibilità cum'è pruduttore;una credibilità chì ùn hè micca solu u risultatu di u so prufessiunale, ma ancu, è soprattuttu, di u so impegnu cuntinuu per a sicurità è a qualità.

LABORATORI

LABORATORI INTERNI

Aegis crea u so laboratoriu internu chì ghjoca un rolu essenziale sia in u stadiu di sviluppu di u produttu sia in a produzzione di ogni ghjornu. Per risponde à l'ECE / DOT / CCC, ecc. fora nantu à i caschi, mentri i visieri sò sottumessi à teste ottiche è di resistenza.L'equipaggiu è i macchinari specifichi permettenu in più di a realizazione di e teste richiesti da altri regulamenti internaziunali. I caschi è visiere sò poi passati à laboratori esterni indipendenti gestiti da terze parti, per ottene l'omologazione è a certificazione relative, chì permettenu dunque l'iniziu di a produzzione di massa. .U laboratoriu esegue ancu e prove funziunali supplementari, chì ùn sò micca richieste da i regulamenti, nantu à i prudutti finiti è nantu à e diverse cumpunenti, sia in a fase di sviluppu sia in a produzzione di ogni ghjornu, realizati attraversu a presa di campioni.In generale, l'attività citata si traduce in a prova di circa 2000 caschi ogni annu.

LAVORAZIONI CNC

Dopu chì u centru di R & D hà fattu dati 3D, serà trasmissu à CNC per fà stampi. U terminu CNC significa "cuntrollu numericu di l'urdinatore", è a definizione di machining CNC hè chì hè un prucessu di fabricazione sottrattivu chì tipicamente impiega cuntrolli computerizzati. è macchine utensili per caccià strati di materiale da un pezzu di stock-cunnisciutu cum'è u blank o workpiece-è pruduce una parte apposta.I pezzi di ricambio pruduciuti da l'automatizazione CNC ùn anu micca difetti evidenti è sò relativamente fine.

微信图片_20220612134207
MATERIALE

MATERIALE

Aegis hè specializatu in caschi in materiale compositu.U sapè fà è a ricerca in a produzzione di Carbon / Kevlar / Fibreglass hè fundamentale per Aegis.

EVOLUZIONE MULTICOMPOSTA

L'usu di i migliori materiali per noi ùn hè micca abbastanza.E ricerche cuntinue è esperimenti anu purtatu à Aegis una pusizioni per pruduce caschi chì sò estremamente forti ma ligeri.

EVOLUZIONE MULTICOMPOSTA
1

TAGLIA LASER

Quì u cascu hè datu a so forma finale.Tutte e protrusioni chì l'area creata in a fabricazione sò tagliate.L'apertura per a visiera è a ventilazione sò brusgiate in u cascu cù un laser.Infine, u cascu hè verificatu per assicurà chì hà u gruixu di materiale è u pesu curretti.

PITTURA

Ancu s'è parechji passi di produzzione sò stati automatizati oghje, ùn hè micca pussibule dispensà cù u travagliu manuale in certi spazii.Aegis unisce u travagliu manuale è l'automatizazione in a produzzione per guarantisce un standard di qualità assai altu in tutti i dettagli.

Prucessu di spraying automaticu-11
SISTEMA DI VENTILAZIONE

SISTEMA DI VENTILAZIONE

A ventilazione hè più efficace se l'aria hà una manera di esce.I caschi Aegis sò dotati di ventilazione d'aria è estrattori chì, inseme cù u sistema di canali di l'aria in a prutezzione di polistirene, assicuranu chì l'utilizatore mantene a temperatura ottimale in u cascu.L'aria entra à l'avanti, scorri in a cunchiglia interna EPS è esce da l'estrattori posteriori, ottenendu cusì un cunfortu ottimale ancu per i viaghji longu.