Esposizione

i63q
592c

Eicma, una mostra internaziunale di veiculi di dui roti in Milano, Italia, hè una di e più grandi è più antiche mostre di l'industria in u mondu.Havi una storia di più di 100 anni da a prima volta in u 1914. 2019 Milan International Motorcycle, bicycle and scooter Expo hè a 77th session di a mostra.A mostra hè stata tenuta da u 6 à l'11 di nuvembre in u novu centru di fiera di Milano.

A nostra cumpagnia hè stata invitata à participà à a mostra di caschi di motocicletta, chì hà dimustratu cumplettamente i nostri successi tecnologichi.Aderendu à u principiu di "qualità prima è cooperazione win-win" Aderendu à i cuncetti "Quality First & Win-Win", a nostra cumpagnia hà attrattu è ricevutu l'attenzione è u sustegnu di parechje marche di caschi di motocicletta è industria di motocicletta.

Avemu guadagnatu assai da sta mostra, chì ùn solu mostra a nostra tecnulugia à i nostri clienti, ma ancu dimustra a forza di a nostra cumpagnia.Dopu à a mostra, avemu da sincronizà ancu l'ultime informazioni di u mercatu à altri clienti.

A nostra attività principale include duie parti, una produce i nostri caschi cuncepiti per i marchi OEM, l'altru produce caschi per prughjetti persunalizati (cuncepimentu persunalizatu è investimentu in stampi).

Cumposti a tela di fibra di vetro prepreg in a nostra propria fabbrica cù fibra di vetru cruda è resina secondu prestazioni diverse, è cumprà u tela di carbone 3k / 6k / 12k da u Giappone. Carbone 12k, o fibra composta di fibra di vetro, carbone è kevlar, è qualchì altra specialità.

I nostri caschi rispondenu à i principii ECE 22.05 è punti, cù una varietà di categurie è qualità garantita.I clienti chì cooperanu cun noi ponu uttene infurmazioni utili da noi per a prima volta ancu s'ellu ùn assiste micca à a mostra.Siccomu a nostra tecnulugia in u campu di i caschi di motocicletta hè diventata più è più matura per più di 10 anni, i nostri standard diventeranu più altu è più altu, è a qualità di i caschi diventerà megliu è megliu.

Ottene win-win cù i clienti hè u nostru scopu finale.

Polo

Data: 11/11/2019


Tempu di post: 20-May-2022