CASCHI, OMOLOGIA NOVA

A nova legislazione nantu à l'appruvazioni di caschi per i veiculi à dui roti hè prevista per l'estiu di u 2020. Dopu à 20 anni, l'appruvazioni ECE 22.05 si ritirà per fà u locu à l'ECE 22.06 chì pruduce innovazioni impurtanti per a sicurità stradale.Videmu ciò chì hè.

CHE CAMBIA
Quessi ùn sò micca cambiamenti radicali: i caschi chì purteremu ùn saranu micca più pesanti ch'è avà.Ma l'abilità di assorbe i colpi di intensità più bassa, chì troppu spessu causanu cunsiquenzi gravi, serà rivisu cumpletamente.Dighjà oghje i caschi sò ottimisati per esse capace di resistà bè i picchi di energia per via di l'impatti maiò.Cù e novi regule, a prucedura di prova serà fatta più stretta, grazia à a definizione di un numeru maiò di punti d'impattu pussibuli.

NOVU TEST DI IMPATTU

A nova omologazione hà definitu altri 5, in più di l'altri 5 esistenti (fronte, cima, posteriore, laterale, mentoniera).Quessi sò i linii mediani, chì permettenu di misurà i danni signalati da u cunduttore quandu u cascu tocca una protrusione lateralmente, à quale deve esse aghjuntu un puntu di mostra extra, sfarente per ogni cascu.
Hè ciò chì a prova di l'accelerazione di rotazione richiede, una prova chì si ripete mettendu u cascu in 5 pusizioni diffirenti, per verificà i risultati di ogni impattu pussibule.U scopu hè di riduce i risichi derivanti da scontri (ancu à bassa vitezza) contr'à ostaculi fissi, tipici di u cuntestu urbanu.
A prova per verificà a stabilità di u cascu nantu à a testa serà ancu introduttu, calculendu a pussibilità chì, in casu d'impattu, gira in avanti sliding da a testa di u motociclista.

I REGULI PER I DISPOSITIVI DI COMMUNICAZIONE
A nova legislazione sviluppa ancu e regule per i dispositi di intercomunicazione.Tutte e protrusioni esterne ùn deve esse permessa, almenu prima di ùn avè verificatu chì i caschi sò pensati per muntà sistemi esterni.

POLO

Data: 20/7/2020


Tempu di Postu: Apr-28-2022